Počet záznamov: 1  

Current and Future Position of Programmatic Buying in Digital Investments on the Slovak Market

  1. Názov Current and Future Position of Programmatic Buying in Digital Investments on the Slovak Market
    Preklad názvuSúčasná a budúca pozícia programového nákupu digitálnych investícií na slovenskom trhu
    Autorské údajeMartin Kuchta, Andrej Miklošík
    Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing Identity: Online Rules - Part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference : 7th – 8th November 2017, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. Pp. 328-338 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017 / Petranová Dana ; Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Marketing Identity 2017: Online Rules International Scientific Conference. ISBN 978-80-8105-918-6. ISSN 1339-5726
    Poznámky1-17-106-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * marketing elektronický * investície * inzercia * reklama * internet * médiá * nákup * softvér * spracovanie dát * Slovensko
    AnotáciaAnalýza pozície a podielu programového nákupu na "koláči" priemerných digitálnych investícií na slovenskom trhu. Trend investovania do digitálnych marketingových platforiem v posledných rokoch na slovenskom trhu; porovnanie voči trendu marketingových nákladov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00079-002, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti210.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.