Počet záznamov: 1  

Humanistic Approach in Teaching Foreign Language (from the Teacher Perspective)

  1. Názov Humanistic Approach in Teaching Foreign Language (from the Teacher Perspective)
    Preklad názvuHumanistický prístup pri vyučovaní cudzích jazykov (z perspektívy učiteľa)
    Autorské údajeQuatip Arifi
    Autor Arifi Quatip
    Zdrojový dokument European Scientific Journal. Vol. 13, no. 35 (2017), pp. 194-205. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2017. ISSN 1857-7431
    DOI 10.19044/esj.2017.v13n35p194
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPortugalsko
    Heslá jazyky cudzie * vyučovanie * metódy * metódy vied spoločenských * efektívnosť vzdelávania * väzba spätná
    AnotáciaProblematika vyučovania cudzích jazykov a tvrdenie, že humanistický prístup vo výučbe prináša efektívnejšie výsledky pri získavaní kompetencie v cudzom jazyku. Prezentácia výsledkov kvalitatívneho účastníckeho výskumu a určenie rozsahu, v akom si učitelia uvedomujú dôležitosť humánneho prístupu a do akej miery ovplyvňuje tento prístup kvalitu interakcie medzi učiteľom a študentom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 35

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF401.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.