Počet záznamov: 1  

The Impacts of Deceptive Advertising on Women Consumer

  1. Názov The Impacts of Deceptive Advertising on Women Consumer
    Preklad názvuVplyv falošných reklám na spotrebiteľky
    Autorské údajeNafisa Newaz
    Autor Newaz Nafisa
    Zdrojový dokument European Scientific Journal. Vol. 13, no. 35 (2017), pp. 302-310. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2017. ISSN 1857-7431
    DOI 10.19044/esj.2017.v13n35p302
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPortugalsko
    Heslá reklama * informácie * efektívnosť * väzba spätná * spotrebitelia * ženy * spoločnosť konzumná * morálka * etika sociálna
    AnotáciaReklama by sa mala riadiť etickými princípmi, ktoré však nie sú vždy realitou. Niektoré reklamu vedú k vykorisťovaniu žien a vyzývajú spotrebiteľky, aby si kúpili produkt bez adekvátneho informovania o produkte. Falošná reklama, ktorá obsahuje nepravdivé informácie a ďalšie otázky, ktoré by mohli v spoločnosti viesť k zhoršeniu morálky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 35

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF252.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.