Počet záznamov: 1  

Conceptualizing Employer-Based Brand Equity and Employer Brand Pyramid

  1. Názov Conceptualizing Employer-Based Brand Equity and Employer Brand Pyramid
    Preklad názvuKonceptualizácia hodnoty značky podľa podniku a obchodnícka značková pyramída
    Autorské údajeNeerja Kashive, Vandana Tandon Khanna
    Autor Kashive Neerja
    Spoluautori Khanna Vandana Tandon
    Zdrojový dokument European Scientific Journal. Vol. 13, no. 34 (2017), pp. 211-229. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2017. ISSN 1857-7431
    DOI 10.19044/esj.2017.v13n34p211
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPortugalsko
    Heslá značky * značky maloobchodné * značky výrobkov * hodnota * modely ekonomické * obchodníci * zákazníci * spotrebitelia
    AnotáciaZameranie sa na budovanie hodnoty značky podniku odkrývaním predošlého výskumu hodnoty značiek. Na základe Kellerovej značkovej pyramídy pokus o vytvorenie pyramídy s podobnými znakmi. Skúmanie, či kritériá spotrebiteľského hodnotenia značiek môžu byť využité vo vytváraní danej pyramídy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 34

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF527.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.