Počet záznamov: 1
Conceptualizing Employer-Based Brand Equity and Employer Brand Pyramid
Názov Conceptualizing Employer-Based Brand Equity and Employer Brand Pyramid Preklad názvu Konceptualizácia hodnoty značky podľa podniku a obchodnícka značková pyramída Autorské údaje Neerja Kashive, Vandana Tandon Khanna Autor Kashive Neerja Spoluautori Khanna Vandana Tandon Zdrojový dokument European Scientific Journal. Vol. 13, no. 34 (2017), pp. 211-229. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2017. ISSN 1857-7431 DOI 10.19044/esj.2017.v13n34p211 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Portugalsko Heslá značky * značky maloobchodné * značky výrobkov * hodnota * modely ekonomické * obchodníci * zákazníci * spotrebitelia Anotácia Zameranie sa na budovanie hodnoty značky podniku odkrývaním predošlého výskumu hodnoty značiek. Na základe Kellerovej značkovej pyramídy pokus o vytvorenie pyramídy s podobnými znakmi. Skúmanie, či kritériá spotrebiteľského hodnotenia značiek môžu byť využité vo vytváraní danej pyramídy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 34
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 527.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1