Počet záznamov: 1  

Neuromarketing - an Opportunity or a Threat?

  1. Názov Neuromarketing - an Opportunity or a Threat?
    Preklad názvuNeuromarketing - príležitosť alebo hrozba?
    Autorské údajeMargareta Nadanyiova
    Autor Nadányiová Margaréta
    Zdrojový dokument Communications : scientific letters of the University of Žilina. Vol. 19, no. 4 (2017), pp. 90-94. - Žilina : University of Žilina, 2017. ISSN 1335-4205
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * neuromarketing * technológie nové * výskum * správanie * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné
    AnotáciaPodstata neuromarketingu a prehľad vybraných neuromarketingových technológií, ako sú funkčné zobrazovanie pomocou magnetickej rezonancie (FMRI), elektroencefalografia (EEG) a sledovanie očí (eye tracking). Vnímanie neuromarketingu odbornou a laickou verejnosťou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.