Počet záznamov: 1
Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti
Názov Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti Preklad názvu Draft Concept of a Sustainable Business Sustainable Marketing Strategy Autorské údaje Monika Šujaková, Simona Golejová, Peter Sakál Autor Šujaková Monika Spoluautori Golejová Simona Sakál Peter Zdrojový dokument Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Č. 1 (2017), s. 62-72. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2017. ISSN 1339-9403 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá podnik priemyselný * rozvoj trvalo udržateľný * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť Anotácia Návrh a využitie udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie ideálneho priemyselného podniku a praktická aplikácia v podniku. Udržateľná marketingová komunikačná stratégia podniku je zameraná na zvýšenie udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu podniku založeného aj na súčasných trendoch marketingovej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 453.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1