Počet záznamov: 1  

Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku

  1. Názov Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku [elektronický zdroj] : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16
    Súbežný názovThe Influence of Innovative Marketing Concepts on the Behavior of Chosen Market Subjects in Slovakia : Proceedings of Scientific Papers from Project VEGA 1/0802/16
    Autorské údajeeditor: Zdenka Musová
    Ďalší autori Musová Zdenka (Vedecký redaktor)
    Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta
    Vydavateľské údajeBanská Bystrica : BELIANUM , 2017. - CD-ROM 218 s.
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-557-1346-5
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * trh * stratégia marketingová * spotrebitelia * Slovensko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra901065, 904076

    elektronická kniha

    elektronická kniha

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    901065SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    904076SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.