Počet záznamov: 1  

Personálny marketing a budovanie imidžu zamestnávateľa v kontexte udržateľného rozvoja

  1. Názov Personálny marketing a budovanie imidžu zamestnávateľa v kontexte udržateľného rozvoja
    Preklad názvuPersonal Marketing and Building Employer Branding in the Context of Sustainable Development
    Autorské údajeLukáš Jurík, Jaromíra Vaňová, Peter Sakál
    Autor Jurík Lukáš
    Spoluautori Vaňová Jaromíra
    Sakál Peter
    Zdrojový dokument Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Č. 1 (2016), s. 27-31. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2016. ISSN 1339-9403
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá budovanie značky * budovanie značky zamestnávateľa * podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská * marketing projektový
    AnotáciaBudovanie značky zamestnávateľa v kontexte udržateľného rozvoja. Výsledky z dotazníkového prieskumu „Udržateľné spoločensky zodpovedné podnikanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF482.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.