Počet záznamov: 1
Personálny marketing a budovanie imidžu zamestnávateľa v kontexte udržateľného rozvoja
Názov Personálny marketing a budovanie imidžu zamestnávateľa v kontexte udržateľného rozvoja Preklad názvu Personal Marketing and Building Employer Branding in the Context of Sustainable Development Autorské údaje Lukáš Jurík, Jaromíra Vaňová, Peter Sakál Autor Jurík Lukáš Spoluautori Vaňová Jaromíra Sakál Peter Zdrojový dokument Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Č. 1 (2016), s. 27-31. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2016. ISSN 1339-9403 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá budovanie značky * budovanie značky zamestnávateľa * podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská * marketing projektový Anotácia Budovanie značky zamestnávateľa v kontexte udržateľného rozvoja. Výsledky z dotazníkového prieskumu „Udržateľné spoločensky zodpovedné podnikanie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 482.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1