Počet záznamov: 1  

Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu

  1. Názov Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu
    Preklad názvuDesign Concept of Sustainable Marketing Strategy of Industrial Enterprise to Increasing it's Sustainable Competitiveness Through the Formation a Positive Image of Enterprise
    Autorské údajeMonika Šujaková, Jaromíra Vaňová, Peter Sakál
    Autor Šujaková Monika
    Spoluautori Vaňová Jaromíra
    Sakál Peter
    Zdrojový dokument Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Č. 1 (2016), s. 56-62. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2016. ISSN 1339-9403
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá stratégia marketingová * podnik priemyselný * konkurencieschopnosť * imidž
    AnotáciaVyužitie udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu založeného na súčasných trendoch marketingovej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF575.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.