Počet záznamov: 1
Holistický marketing v praxi cestovného ruchu
Názov Holistický marketing v praxi cestovného ruchu Súbežný názov Holistic Marketing in Tourism Practice Autorské údaje Marián Gúčik Autor Gúčik Marián Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 51, č. 1 (2018), s.58-61. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing interný * marketing vzťahový * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * zamestnanci * produkty * služby * podnik ruchu cestovného * ruch cestovný * hodnota Anotácia Holistický marketing a jeho podstata. Štyri komponenty holistickej marketingovej koncepcie. Charakteristiky a ciele interného marketingu, vzťahového marketingu, integrovaného marketingu a výkonového marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
článok
Počet záznamov: 1