Počet záznamov: 1  

Impact of Enterprise Size on Selected Factors Motivating to Establish a Sponsorship Relationship

  1. Názov Impact of Enterprise Size on Selected Factors Motivating to Establish a Sponsorship Relationship
    Preklad názvuVplyv veľkosti podniku na vybrané faktory motivujúce k vytvoreniu sponzorského vzťahu
    Autorské údajeFerdinand Daňo, Juraj Šupák, Peter Drábik
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Šupák Juraj
    Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings]. Pp. 121-133 CD-ROM. - Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018 / Nguyen Thi Hong Nga ; Lesáková Dagmar ; International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). ISBN 978-602-72911-5-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaIndonézia
    Heslá podnik * marketing * komunikácia marketingová * sponzorovanie * šport * infraštruktúra * Slovensko * výskum kvantitatívny
    AnotáciaAnalýza vplyvu veľkosti podniku na motiváciu podnikov k vytvoreniu sponzorského vzťahu na najvyššej slovenskej futbalovej súťaži Fortuna liga 2016/2017 - výsledky kvantitatívneho výskumu z obdobia 01-02/2017. Návšteva na športovom podujatí, infraštruktúra štadióna.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00158-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF945.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.