Počet záznamov: 1  

Evaluation and Comparison of B2C E-Commerce Intensity in EU Member States

  1. Názov Evaluation and Comparison of B2C E-Commerce Intensity in EU Member States
    Preklad názvuHodnotenie a porovnanie využivania B2C e-commerce v členských štátoch EÚ
    Autorské údajeHana Kunešová, Ludvík Eger
    Autor Kunešová Hana
    Spoluautori Eger Ludvík
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 4 (2017), pp. 151-167. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá Európska únia * podnikatelia * zákazníci * obchod elektronický * porovnanie medzinárodné * porovnanie štatistické medzinárodné * nástroje marketingové * analýza komparatívna
    AnotáciaNávrh nástroja na hodnotenie a porovnanie intenzity elektronického obchodu B2C (business-to-consumer) v ekonomikách štátov. Aká je pozícia jednotlivých členských štátov EÚ z hľadiska intenzity elektronického obchodu B2C? Existuje súvislosť medzi intenzitou elektronického obchodu B2C a úrovňou hospodárskeho rozvoja členských štátov EÚ? Existuje vzájomná súvislosť medzi intenzitou elektronického obchodu B2C a dĺžkou členstva v krajinách EÚ?
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.