Počet záznamov: 1  

Employer Branding on Social Media and Recruitment Websites: Symbolic Traits of an Ideal Employer

  1. Názov Employer Branding on Social Media and Recruitment Websites: Symbolic Traits of an Ideal Employer
    Preklad názvuBudovanie značky zamestnávateľa na sociálnych médiách a kariérnych stránkach: symbolické rysy ideálneho zamestnávateľa
    Autorské údajeLudvík Eger, Michal Mičík, Petr Řehoř
    Autor Eger Ludvík
    Spoluautori Mičík Michal
    Řehoř Petr
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 21, č. 1 (2018), pp. 224-237. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2018. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá Česko * budovanie značky * zamestnávatelia * značky * siete sociálne * komunikácia elektronická * komunikácia marketingová * nábor pracovníkov * nábor sociálny * zdroje ľudské * budovanie značky zamestnávateľa
    AnotáciaIdentifikácia významných faktorov (symbolické znaky), ktoré priťahujú českých študentov vysokých škôl k výberu potenciálnych zamestnávateľov. Prieskum, ktorý skúma používanie sociálnych médií a webových stránok pre nábor pracovníkov vo vzťahu k značke zamestnávateľa vrátane vnímania ideálneho zamestnávateľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.