Počet záznamov: 1  

Slovenským výrobkom ide karta

  1. Názov Slovenským výrobkom ide karta
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 23, č. 2 (2018), s. 16. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá výrobky domáce * potraviny * Slovensko * podpora podnikania * podnik malý * podnik stredný
    AnotáciaProgram podpory lokálnych výrobcov potravín pokračuje, slovenskí farmári stále obohacujú sortiment v reťazcoch. Firma Tesco napr. pripravila špeciálne podmienky pre malých podnikateľov či už v predoobjednávkovom režime alebo distribúcii. Spoločnosť Billa zas predáva výrobky so stopercentne slovenským pôvodom. Priestor pre regionálnych výrobcov má aj Lidl; pod svojimi privátnymi značkami umiestňuje svoje výrobky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.