Počet záznamov: 1  

Identifying the Impact of Consumer Behavior on Food Sales in the Slovak Republic

  1. Názov Identifying the Impact of Consumer Behavior on Food Sales in the Slovak Republic
    Preklad názvuIdentifikácia vplyvu správania spotrebiteľov na predaj potravín v Slovenskej republike
    Autorské údajeAlica Lacková, Marta Karkalíková
    Autor Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings]. Pp. 169-178 CD-ROM. - Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018 / Nguyen Thi Hong Nga ; Lesáková Dagmar ; International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). ISBN 978-602-72911-5-7
    PoznámkyVEGA 1/0670/16
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaIndonézia
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * trh potravinový * nákup * potraviny * predaj * maloobchod * marketing * výskum marketingový * Slovensko
    AnotáciaIdentifikovanie spotrebiteľského správania na slovenskom potravinovom trhu a určenie jeho vplyvu na maloobchodný predaj - výsledky marketingového dotazníkového prieskumu z obdobia 10-11/2017.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00158-007, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF683.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.