Počet záznamov: 1
Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik
Názov Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik Autorské údaje Monika Šujaková, Peter Sakál Autor Šujaková Monika Spoluautori Sakál Peter Zdrojový dokument Kvalita a spoločenská zodpovednosť : Česko Slovenský odborný časopis. Roč. 26, č. 1 (2018), s. 30-33. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2018. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * stratégia marketingová * imidž * podnik priemyselný Anotácia Trvalo udržateľná marketingová komunikačná stratégia podniku sa zameriava na zvyšovanie udržateľnej konkurencieschopnosti tým, že vytvára pozitívny obraz podniku založený na súčasných trendoch marketingovej komunikácie. Návrh konceptu udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
článok
Počet záznamov: 1