Počet záznamov: 1  

Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik

  1. Názov Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik
    Autorské údajeMonika Šujaková, Peter Sakál
    Autor Šujaková Monika
    Spoluautori Sakál Peter
    Zdrojový dokument Kvalita a spoločenská zodpovednosť : Česko Slovenský odborný časopis. Roč. 26, č. 1 (2018), s. 30-33. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2018. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia marketingová * stratégia marketingová * imidž * podnik priemyselný
    AnotáciaTrvalo udržateľná marketingová komunikačná stratégia podniku sa zameriava na zvyšovanie udržateľnej konkurencieschopnosti tým, že vytvára pozitívny obraz podniku založený na súčasných trendoch marketingovej komunikácie. Návrh konceptu udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.