Počet záznamov: 1  

Postavenie nástroja Mystery Shopping v teórii kontrolovania

  1. Názov Postavenie nástroja Mystery Shopping v teórii kontrolovania
    Súbežný názovPlace of the Instrument Mystery Shopping in Theory of Controlling
    Autorské údajeIvana Mišúnová Hudáková
    Autor Mišúnová Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Trendy interného kontrolovania v podnikateľských subjektoch vo svetle nových výziev : [recenzovaný zborník vedeckých statí]. S. 64-75 CD-ROM. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2018 / Mišún Juraj ; Kráčmar Ján ; Dušek Jiří. ISBN 978-80-7556-027-8
    PoznámkyVEGA 1/0135/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá služby zákaznícke * spokojnosť zákazníkov * kvalita * zákazníci * zamestnanci * kontrola * agentúry * Slovensko
    AnotáciaMystery Shopping ako nástroj na zistenie kvality zákazníckeho servisu. História Mystery Shoppingu. Definovanie pojmov Mystery Shopping a Mystery Shopper. Princípy a zásady kvalitného Mystery Shoppingu. Vlastnosti Mystery Shoppera. Mystery Shopping na Slovensku. Prínosy Mystery Shoppingu.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00183-008, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti729.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.