Počet záznamov: 1  

Mystery E-Mail/Website Customer Service. A Case Study of Retail Companies

  1. Názov Mystery E-Mail/Website Customer Service. A Case Study of Retail Companies
    Preklad názvuMystery E-Mail / Zákaznícky servis. Prípadová štúdia maloobchodných spoločností
    Autorské údajeRoman Kozel, Liliana Hawrysz, Šárka Vilamová, Katarzyna Hys
    Autor Kozel Roman
    Spoluautori Hawrysz Liliana
    Vilamová Šárka
    Hys Katarzyna
    Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Č. 40 (2017), s. 95-107. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2017. ISSN 1804-8048
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá služby zákaznícke * zákazníci * maloobchod * spokojnosť zákazníkov * marketing elektronický * štúdie prípadové
    AnotáciaProces služieb zákazníkom v 5 maloobchodných spoločnostiach, ktoré používajú metódu tajných e-mailov/návštev webových stránok. Nasledujúca študijná otázka bola formulovaná v tomto dokumente bola: Spĺňa komunikácia uskutočňovaná v maloobchodnom sektore prostredníctvom e-mailu a obsahu svojich webových stránok očakávania zákazníkov? Štúdia sa uskutočnila v centrách u 60 predajcov automobilov Škoda v Poľsku a Českej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 40

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF284.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.