Počet záznamov: 1
Mystery E-Mail/Website Customer Service. A Case Study of Retail Companies
Názov Mystery E-Mail/Website Customer Service. A Case Study of Retail Companies Preklad názvu Mystery E-Mail / Zákaznícky servis. Prípadová štúdia maloobchodných spoločností Autorské údaje Roman Kozel, Liliana Hawrysz, Šárka Vilamová, Katarzyna Hys Autor Kozel Roman Spoluautori Hawrysz Liliana Vilamová Šárka Hys Katarzyna Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Č. 40 (2017), s. 95-107. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2017. ISSN 1804-8048 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá služby zákaznícke * zákazníci * maloobchod * spokojnosť zákazníkov * marketing elektronický * štúdie prípadové Anotácia Proces služieb zákazníkom v 5 maloobchodných spoločnostiach, ktoré používajú metódu tajných e-mailov/návštev webových stránok. Nasledujúca študijná otázka bola formulovaná v tomto dokumente bola: Spĺňa komunikácia uskutočňovaná v maloobchodnom sektore prostredníctvom e-mailu a obsahu svojich webových stránok očakávania zákazníkov? Štúdia sa uskutočnila v centrách u 60 predajcov automobilov Škoda v Poľsku a Českej republike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 40
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 284.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1