Počet záznamov: 1  

Controversial Themes in Advertisements: On Manipulating the Emotions of Audiences and Extending the Boundaries of the Social ‘Taboo’

  1. Názov Controversial Themes in Advertisements: On Manipulating the Emotions of Audiences and Extending the Boundaries of the Social ‘Taboo’
    Preklad názvuKontroverzné témy v reklamách: o manipulácii emócií publika a rozšírení hraníc sociálneho "tabu"
    Autorské údajeMałgorzata Koszembar-Wiklik
    Autor Koszembar-Wiklik Małgorzata
    Zdrojový dokument Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 7, no. 1 (2016), p. 18-31. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2016. ISSN 1338-130X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reklama * komunikácia * komunikácia marketingová * komunikácia masmediálna * zákazníci * vzťahy so zákazníkmi * kultúra podnikania
    AnotáciaV modernom svete dochádza k praktickej manipulácii prakticky každý deň. Manipulácia je dôležitým prvkom stratégie komunikácie a reklamy v podnikaní. Veľký výber konkurenčných produktov a reklamný hluk spôsobuje, že je pre výrobok čoraz ťažšie preniknúť do povedomia zákazníkov. Inzerenti preto siahajú ku kontroverzným témam, ktoré boli považované za sociálne tabu, za trápne, intímne, alebo neboli v mnohých kultúrach otvorené k diskusii.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.