Počet záznamov: 1  

Goodvertising As a Paradigmatic Change in Contemporary Advertising and Corporate Strategy

  1. Názov Goodvertising As a Paradigmatic Change in Contemporary Advertising and Corporate Strategy
    Preklad názvu"Goodvertising"- dobrá reklama ako paradigmatická zmena súčasnej reklamy a firemnej stratégie
    Autorské údajePavol Minár
    Autor Minár Pavol
    Zdrojový dokument Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 7, no. 2 (2016), p. 4-17. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2016. ISSN 1338-130X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reklama * marketing * vzťahy so zákazníkmi * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * stratégia obchodná * zákazníci * spoločnosť * morálka * etika
    AnotáciaJedným z najnovších a veľmi dôležitých trendov súčasnej reklamy je goodvertising - "dobrá reklama", t. j. značky komunikujú o témach dobra týkajúcich sa celej spoločnosti a dokonca aj o sociálnych zmenách. Spoločnosti, korporácie a podnikatelia týmto robia svoju reklamu a ich cieľom je dosiahnuť povedomie, že majú širší záujem ako iba sledovanie predajných kriviek.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF586.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.