Počet záznamov: 1  

Test obratu postoje diváka vlivem právě shlédnuté reklamy

  1. Názov Test obratu postoje diváka vlivem právě shlédnuté reklamy
    Preklad názvuLearning from Outstanding Values
    Autorské údajeZdeněk Linhart, Tereza Pexová
    Autor Linhart Zdeněk
    Spoluautori Pexová Tereza
    Zdrojový dokument Ekonomické listy : odborný vědecký časopis Vysoké školy ekonomie a managementu. Roč. 9, č. 1 (2018), s. 21-36. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2018. ISSN 1804-4166
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá spotrebitelia * spoty reklamné * reklama * postoje * rozhodovanie skupinové * kampane reklamné
    AnotáciaCharakteristika pojmu reklama. Metódy obratu postoja poučnými a rušivými reklamami. Meranie pocitov postojov k reklamným kampaniam.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF138.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.