Počet záznamov: 1
Vplyv etnocentrizmu na správanie mladého slovenského spotrebiteľa
Názov Vplyv etnocentrizmu na správanie mladého slovenského spotrebiteľa Súbežný názov The Influence of the Impact of Ethnocentrism on Young Slovak Consumer's Behaviour Autorské údaje Marián Čvirik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 10, č. 1 (2018), s. 6-13. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2018. ISSN 1337-9313 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá národ * národnosti * kultúra * globalizácia * spotrebitelia * správanie * správanie spotrebiteľa Anotácia Etnocentrizmus a jeho aplikácia na spotrebiteľské správanie. Meranie miery etnocentrizmu, ktorá ovplyvňuje rozhodovanie mladých spotrebiteľov. Existujú názory, že globalizácia postupne eliminuje lokálne tradície a rozdiely v regiónoch, čo má za následok vytvorenie homogénnej svetovej kultúry. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00188-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 433 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1