Počet záznamov: 1  

Vplyv etnocentrizmu na správanie mladého slovenského spotrebiteľa

  1. Názov Vplyv etnocentrizmu na správanie mladého slovenského spotrebiteľa
    Súbežný názovThe Influence of the Impact of Ethnocentrism on Young Slovak Consumer's Behaviour
    Autorské údajeMarián Čvirik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 10, č. 1 (2018), s. 6-13. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2018. ISSN 1337-9313
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá národ * národnosti * kultúra * globalizácia * spotrebitelia * správanie * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaEtnocentrizmus a jeho aplikácia na spotrebiteľské správanie. Meranie miery etnocentrizmu, ktorá ovplyvňuje rozhodovanie mladých spotrebiteľov. Existujú názory, že globalizácia postupne eliminuje lokálne tradície a rozdiely v regiónoch, čo má za následok vytvorenie homogénnej svetovej kultúry.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00188-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti433 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.