Počet záznamov: 1  

Analysis of Cognitive Disproportion between Positive and Negative Response to Visual Marketing Stimuli

  1. Názov Analysis of Cognitive Disproportion between Positive and Negative Response to Visual Marketing Stimuli
    Preklad názvuAnalýza kognitívnej disproporcie medzi pozitívnou a negatívnou odpoveďou na stimuly vizuálneho marketingu
    Autor Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 1 (2018), s. 64-74. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028
    PoznámkyVEGA 1/0876/17
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá rozhodovanie * procesy rozhodovacie * marketing * neuromarketing * psychológia ekonomická * psychológia predaja * psychológia reklamy
    AnotáciaRozhodovanie je jedným z najzložitejších procesov, ktoré je v súčasnosti posudzované výskumníkmi zo všetkých druhov vedeckých oblastí. Náš výskum sa zameriava na analýzu kognitívnych funkcií disproporcie medzi pozitívnou a negatívnou reakciou na stimuly vizuálneho marketingu. Návrh a konečné výsledky konkrétneho experimentu vykonaného na overenie a na ďalšiu analýzu tejto disproporcie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00189-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti1.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.