Počet záznamov: 1  

Marketingová prezentácia Slovenska ako destinácie prostredníctvom SACR vo vybranom období

  1. Názov Marketingová prezentácia Slovenska ako destinácie prostredníctvom SACR vo vybranom období
    Preklad názvuMarketing Presentation of Slovakia As a Destination Through SACR in Selected Period
    Autorské údajeKristína Šambronská, Daniela Matušíková, Patrycja Żegleń
    Autor Šambronská Kristína
    Spoluautori Matušíková Daniela
    Żegleń Patrycja
    Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics. Vol. 12, no. 2 (2017), p. [47-58]. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2017. ISSN 1336-9105
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá ruch cestovný * ruch cestovný domáci * ruch cestovný medzinárodný * marketing * analýza komparatívna * Slovensko * Česko
    AnotáciaProblematika prezentácie Slovenskej republiky v zahraničí vo vybranom období vstupu Slovenska do EÚ až po roky, kedy turizmus na Slovensku zasiahla svetová hospodárska kríza (2003 – 2010). Porovnanie, charakteristika a zhodnotenie spôsobov, ako bolo vo vybranom období Slovensko prezentované v zahraničí. Komparácia prezentácie s Českou republikou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF427.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.