Počet záznamov: 1  

Marketingový koncept v oblasti textilných inovácií

  1. Názov Marketingový koncept v oblasti textilných inovácií : diplomová práca
    Autorské údajeTomáš Kulcsár, školiteľ: Veronika Nekolová
    Autor Kulcsár Tomáš
    Ďalší autori Nekolová Veronika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 58 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra904673

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce527.5 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.