Počet záznamov: 1  

Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie

  1. Názov Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie : diplomová práca
    Autorské údajeAlžbeta Šimjaková, školiteľ: Andrej Miklošík
    Autor Šimjaková Alžbeta
    Ďalší autori Miklošík Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 79 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra901613
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny.


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.