Počet záznamov: 1  

Ako budovať značku v 21. storočí - aplikácia na LIDL Slovensko

  1. Názov Ako budovať značku v 21. storočí - aplikácia na LIDL Slovensko : diplomová práca
    Autorské údajeEmília Holovčáková, školiteľ: Jozef Orgonáš
    Autor Holovčáková Emília
    Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 83 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra901569

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.