Počet záznamov: 1  

Vnímanie kvality a jeho využitie v marketingovej komunikácii

  1. Názov Vnímanie kvality a jeho využitie v marketingovej komunikácii : diplomová práca
    Autorské údajeVeronika Harišová, školiteľ: Rastislav Strhan
    Autor Harišová Veronika
    Ďalší autori Strhan Rastislav (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 65 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra901903

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.