Počet záznamov: 1  

Branding a jeho význam v marketingovej stratégii firmy

  1. Názov Branding a jeho význam v marketingovej stratégii firmy : diplomová práca
    Autorské údajeLucia Sivčáková, školiteľ: Miroslava Loydlová
    Autor Sivčáková Lucia
    Ďalší autori Loydlová Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 69 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra904676

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.