Počet záznamov: 1  

Facteurs qui influencent la prise de décision des consommateurs sur le point de vente

  1. Názov Facteurs qui influencent la prise de décision des consommateurs sur le point de vente : diplomová práca
    Autorské údajeMichaela Široká, školiteľ: Jaroslav Kita
    Autor Široká Michaela
    Ďalší autori Kita Jaroslav (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 77 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra905118

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy SEK po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.