Počet záznamov: 1  

The Role of Environmental Stimuli in Shopping Evaluation and Responses

  1. Názov The Role of Environmental Stimuli in Shopping Evaluation and Responses
    Preklad názvuÚloha enviromentálnych stimulov pri hodnotení nákupného rozhodovania
    Autorské údajeFerdinand Daňo, Dagmar Lesáková
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 66, č. 5 (2018), s. 465-478. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2018. ISSN 0013-3035
    PoznámkyVEGA 1/0339/18. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * dizajn * predajne * maloobchod * politika environmentálna
    AnotáciaHodnotenie dizajnu obchodu a správanie spotrebiteľov. Koncept maloobchodnej atmosféry. Analýza vplyvu environmentálnych stimulov v podobe faktorov dizajnu predajného priestoru na nákupné správanie a identifikácia vzťahu medzi efektom skúmaných faktorov a vzťahom zákazníka k jednotke predaja.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00308-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-5

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF275.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.