Počet záznamov: 1
The Role of Environmental Stimuli in Shopping Evaluation and Responses
Názov The Role of Environmental Stimuli in Shopping Evaluation and Responses Preklad názvu Úloha enviromentálnych stimulov pri hodnotení nákupného rozhodovania Autorské údaje Ferdinand Daňo, Dagmar Lesáková Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 66, č. 5 (2018), s. 465-478. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2018. ISSN 0013-3035 Poznámky VEGA 1/0339/18. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * dizajn * predajne * maloobchod * politika environmentálna Anotácia Hodnotenie dizajnu obchodu a správanie spotrebiteľov. Koncept maloobchodnej atmosféry. Analýza vplyvu environmentálnych stimulov v podobe faktorov dizajnu predajného priestoru na nákupné správanie a identifikácia vzťahu medzi efektom skúmaných faktorov a vzťahom zákazníka k jednotke predaja. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00308-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-5
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 275.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1