Počet záznamov: 1
Interpretation of Marketing Theory in Islamic Context
Názov Interpretation of Marketing Theory in Islamic Context Preklad názvu Interpretácia marketingovej teórie v islamskom kontexte Autorské údaje Veronika Ferenčáková, László Józsa Autor Ferenčáková Veronika Spoluautori Józsa L. Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 1 (2018), s. 30-38. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá stratégia marketingová * islam * analýza komparatívna * marketing mix * zvyklosti kultúrne Anotácia Vysvetlenie ekonomických názorov islamského náboženstva je v súčasnosti veľmi populárnou témou v medzinárodnom vedeckom živote, práve kvôli globálnej politickej situácii našej doby. Do tejto oblasti patrí aj skúmanie islamského marketingu, ktoré predstavuje nové prístupy k chápaniu marketingu. Islamský marketing sa zaoberá marketingovými javmi v súvislosti s islamskými princípmi a moslimskými spoločnosťami. Komparatívna analýza tradičného a islamského marketingového mixu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 211.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1