Počet záznamov: 1  

Die Macht der Wörter am Beispiel der Werbeslogans in den deutschsprachigen Ländern

  1. Názov Die Macht der Wörter am Beispiel der Werbeslogans in den deutschsprachigen Ländern : bakalárska práca
    Autorské údajeMartina Négliová, školiteľ: Katarína Seresová
    Autor Négliová Martina
    Ďalší autori Seresová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ
    Korporácia Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave . Katedra jazykovedy a translatológie
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 57 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra902961

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.