Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia novovzniknutej neziskovej organizácie CAMÉLIA n.o

  1. Názov Marketingová stratégia novovzniknutej neziskovej organizácie CAMÉLIA n.o : diplomová práca
    Autorské údajeKlaudia Balogová, školiteľ: Erika Dudáš Pajerská
    Autor Balogová Klaudia
    Ďalší autori Dudáš-Pajerská Erika (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2018. - 65 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra903655

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha346.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.