Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia - uvedenie nového produktu na trh
Názov Marketingová stratégia - uvedenie nového produktu na trh : diplomová práca Autorské údaje Jana Timková, školiteľ: Naqibullah Daneshjo Autor Timková Jana Ďalší autori Daneshjo Naqibullah (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2018. - 76 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 903674
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1