Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia - uvedenie nového produktu na trh

  1. Názov Marketingová stratégia - uvedenie nového produktu na trh : diplomová práca
    Autorské údajeJana Timková, školiteľ: Naqibullah Daneshjo
    Autor Timková Jana
    Ďalší autori Daneshjo Naqibullah (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2018. - 76 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra903674

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.