Počet záznamov: 1  

Interakcia nástrojov marketingovej komunikácie

  1. Názov Interakcia nástrojov marketingovej komunikácie : diplomová práca
    Autorské údajeMarta Fedorková, školiteľ: Jana Naščáková
    Autor Fedorková Marta
    Ďalší autori Naščáková Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2018. - 84 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra903658

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha754.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.