Počet záznamov: 1  

Vývoj, podoby a pôsobenie reklamy vo vybraných internetových médiách

  1. Názov Vývoj, podoby a pôsobenie reklamy vo vybraných internetových médiách : diplomová práca
    Autorské údajePetra Výberová, školiteľ: Karel Dvořák
    Autor Výberová Petra
    Ďalší autori Dvořák Karel (Školiteľ (konzultant)) EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH
    Korporácia Národohospodárska fakulta EU . Katedra ekonómie
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 62 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra904264

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha401.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.