Počet záznamov: 1  

Effect of mere exposure on subjective preferences on art market

  1. Názov Effect of mere exposure on subjective preferences on art market : diplomová práca
    Autorské údajeMarian Tarnavskyi, školiteľ: Jana Péliová
    Autor Tarnavskyi Marian
    Ďalší autori Péliová Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Korporácia Národohospodárska fakulta EU . Katedra financií
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 81 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra904243

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.