Počet záznamov: 1  

Uplatňovanie spoločenskej koncepcie marketingu v marketingovej stratégii vybraného podniku

  1. Názov Uplatňovanie spoločenskej koncepcie marketingu v marketingovej stratégii vybraného podniku : diplomová práca
    Autorské údajeZuzana Ivorová, školiteľ: Štefan Majtán
    Autor Ivorová Zuzana
    Ďalší autori Majtán Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 66 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra902687

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.