Počet záznamov: 1  

Analýza trhového pozicioningu vybraného produktu

  1. Názov Analýza trhového pozicioningu vybraného produktu : diplomová práca
    Autorské údajeŽaneta Živčicová, školiteľ: Peter Štetka
    Autor Živčicová Žaneta
    Ďalší autori Štetka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 65 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra902720

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha205.4 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.1 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.