Počet záznamov: 1  

Budovanie a posilňovanie značky pomocou rôznych marketingových aktivít

  1. Názov Budovanie a posilňovanie značky pomocou rôznych marketingových aktivít : diplomová práca
    Autorské údajeMiroslav Jakab, školiteľ: Dana Hrušovská
    Autor Jakab Miroslav
    Ďalší autori Hrušovská Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 64 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra902688

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce589.4 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.