Počet záznamov: 1
Budovanie a posilňovanie značky pomocou rôznych marketingových aktivít
Názov Budovanie a posilňovanie značky pomocou rôznych marketingových aktivít : bakalárska práca Autorské údaje Ivana Meľošová, školiteľ: Dana Hrušovská Autor Meľošová Ivana Ďalší autori Hrušovská Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2018. - 55 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 902856
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1