Počet záznamov: 1  

Privátne značky spoločnosti LIDL a ich vplyv na nákupné správanie mladej generácie

  1. Názov Privátne značky spoločnosti LIDL a ich vplyv na nákupné správanie mladej generácie : bakalárska práca
    Autorské údajeViktória Fülöpová, školiteľ: Jozef Orgonáš
    Autor Fülöpová Viktória
    Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 46 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra901498

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.