Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia vybraného produktu

  1. Názov Marketingová stratégia vybraného produktu : bakalárska práca
    Autorské údajeLinda Vecková, školiteľ: Miroslava Loydlová
    Autor Vecková Linda
    Ďalší autori Loydlová Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 54 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra901540

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.