Počet záznamov: 1  

Sociálne médiá a ich postavenie v marketingovej komunikácii

  1. Názov Sociálne médiá a ich postavenie v marketingovej komunikácii : bakalárska práca
    Autorské údajeAlžbeta Šútorová, školiteľ: Andrej Ralbovský
    Autor Šútorová Alžbeta
    Ďalší autori Ralbovský Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 51 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra901536

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.